2/24/2009

Cançó Pol petit

10 comentaris:

Anònim ha dit...

hola es sobre la cançó de el mes jo us en proposo unes quantes: s.o.s es de els jonas brothers i la altra es de rhiana es diu disturbia.

Anònim ha dit...

mestre a mi m'agradaria que fiqueseu la cançó de headstrong de la ashley tisdale

Anònim ha dit...

mestre la cançò del mes m'agradaria que fos womanizer de la brithney spears

Anònim ha dit...

hola jo vui que es publiqui (THIS IS ME) de DEMI LOVATO i JOE JONAS

Anònim ha dit...

el missatge d'aquesta cançó és molt maco i la cançó també és molt , maca

Anònim ha dit...

Crec que es molt bonic que un pare li dediqui una canço al seu fill i a mi ma encantat

Anònim ha dit...

ola jo dic k lo de la canço del mes sigui : secret combination de eurobicion . i tame Boten Anna - BASSHUNTER

Anònim ha dit...

trobo molt bé k un pare li dediqui una cançó amb un fill pk kuan et mors tu no i seras pero la cançó si

Anònim ha dit...

es molt maca perque li dediqui al seu pare al seu fill una canço:
es pero molt bonica la canço...

maria ha dit...

Tal com representa la cançó del Pol,el Pol te una sort Afurtunada per tindre un pare que li dediqui una cançó no tots fan aixó per els seus fills